• (Android) Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] обманює необмежену кількість примогем

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ обманює необмежену кількість примогем ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Сюжет милий і гіркий, але переклад жахливий і важкий для розуміння. Історія досить гарна, щоб збалансувати її до середнього. Хоча це дуже, дуже поганий переклад. Майже незрозуміло! Кажуть "вже" я замість "добре" і тому подібне. Якщо ви погано розбираєтеся з контекстними підказками, ви не зможете зрозуміти цю гру.

    над перекладом i редагуванням працi А. Мура „Переглянута техніка європейських танців”. ... детективу, так і пригодницького роману, якого характерні мотиви

    Поки що це гарна історія. У мене виникають проблеми з екраном завантаження, коли він завжди застряє на 47%, коли я завантажую главу. Поки що я застряг у першому розділі, де банда на вулиці купує закуски.

    Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Dobrodružné fjc

    ДУЖЕ СИЛЬНО СКОБАЄ ЦЕ, ЦЕ ВРАЖАЄ ОТЧУТТЯ Мені подобається, що в ньому є така гарна суміш щасливих, смішних, сумних, серйозних та емоційних сцен. Я граю у багато ігор вибору, і ця, безумовно, одна з найкращих, у які я коли-небудь грав!! P.S. Незалежно від того, скільки разів я повторюю це, я вмираю від сміху від зухвалої пози Хадзіме в кінцівці караоке. Мені дуже подобається ця поза сором’язливого хлопця.

    Мені подобається історія, яка змусила мене розплакатися. Чи можете ви, будь ласка, повідомите художнику, щоб він трохи покращив своє мистецтво, і найміть акторів, які озвучують їх. оновлено, чесно кажучи, чи не могли б ви, хлопці, зробити спогади про них до того, як вони зустрілися

    Мені подобається концепція, і якість мистецтва прийнятна, але граматика дещо кричуща, я припускаю, що ця гра спочатку була іншою мовою, вона може бути дійсно хорошою, але, ймовірно, помилки перекладу роблять її дещо дратівливою читати

    Oxford Advanced Learner's Dictionary of Current English визначає «собаку» (dog) як: 1) common domestic animal, a friend of man, of which there are many

    Сюжет швидкий і химерний, а персонажі досить прості, але візуальні зображення та SFX неймовірно чарівні! Розвиток головного героя також дуже приємний у ході глав

    НМК-АНГЛІЙСЬКА-МОВА-1-курс-ПРИКЛ.ЛІНГВ..pdf

    Мені дуже сподобалася гра! В кінці було стільки сюжетних поворотів і сюрпризів! У будь-якому випадку я ставлю йому 10/10, я рекомендую!

    Сподобалось, хоча хотілося б, щоб він був довшим і мав більше варіацій кінцівок. Або, можливо, ви можете зробити продовження, яке я хотів би побачити. Також деякі переклади не здавалися правильними, але все ще зрозумілими, тому я думаю, що все було добре.

    не завантажувався! Я намагався завантажити цю програму, але вона не завантажується. Я переглянув додаткову інформацію про цю програму і виявив, що це в основному лише смартфон, а у мене Android. Я розчарований, оскільки з нетерпінням чекав грати в цю гру. я не можу.

    Багато в чому історія проста та передбачувана, але для безкоштовних візуальних романів це хороший візуальний роман, весела історія та цікавий персонаж, хоча іноді я не відчуваю, що вони ведуть звичайну розмову, але загалом 4 з 5.

    Це справді чудова гра з надзвичайно милими візуальними елементами та музикою. Я також дуже інвестував у історію та персонажів, тому, якщо ви шанувальник візуальних романів, я дуже рекомендую це вам. Єдине, що я міг би змінити на гру простіше, це якби в ній можна було пропустити або перемотати деякі діалоги, які ви вже бачили, щоб вам не довелося проходити через них, якщо вам потрібно просто повторити один варіант. Однак це чудова гра, і я чудово провів час, граючи в неї.

    Bubble Shooter عمومی obpb

    Lia Dostlieva

    ВІСНИК - Харківський національний університет імені В. Н ...

    Що мені не подобається в цьому, так це те, що є «неправильні рішення». Я віддаю перевагу сюжетним лініям, де немає жодного рішення, яке може призвести до завершення гри та необхідності перезапуску, щоб досягти запланованого єдиного кінця. Знаєте, де кожне рішення призводить до різних обставин і різних кінцівок, яких ми не очікували. Але в цілому графіка вражає, що чат цікавий.

    Мені дуже сподобалася ця гра, і я хочу, щоб вона продовжувалася. Сподіваюся, що вони будуть продовженням з цими персонажами.

    Нудно

    це дійсно гарна програма, на яку приємно дивитися графіку, а історія дивовижна. це інший тип світлого візуального рівня, тому що йдеться не про кохання, а про дружбу.

    На жаль, я не зміг запустити гру, я користуюся кромбуком. Я намагався натиснути кнопку «Почати» кожною клавішею, але... Я сподіваюся, що гра чудова, і якщо графіка була як у вашій іншій грі, я впевнений, що вона чудова. Чесно кажучи, на основі зображень я вважаю, що ця річ чудова.

    Translation instructions - EDItEUR

    Історія Нормального Я справді дуже цікава, а також захоплююча, але мені справді дуже сумно, що вона не нескінченна. Я буду дуже радий, якщо ви будете писати більше історій і не дуже добре володієте граматикою, тому я зупинюся на цьому.

    було б 5, якби суперкоротка додаткова була 4 долари. Я сподівався, що це буде 1 долар, оскільки у вас було так багато реклами та навіть реклами в історії (оновлено), я знаю, що у вас більше ігор, але ви зробите додаткову главу дорогою, це те, що я чітко сказав. Я хотів би, щоб покупка dlc/in app для додаткової глави була не 4 долари. але я отримав задоволення від вашої гри. також я чудово перекладаю японською як зв'язатися з вами, щоб зробити вашу гру кращою?

    історія досить проста з персонажем, який не має самооцінки, і з емоційною історією, яка здається, що я її читав раніше. Можливо, DLC з Хадзіме до цього все зникло на початку, щоб я міг зрозуміти, звідки він походить, або те, чому він має низьку самооцінку на початку історії, мене відразу притягне. Гра не дивовижна і не погана, я лише хочу побачити більше способів, як я можу ставитися до головного героя.

    Мені сподобалася ця гра. Це було смішно, і чудово, що грати безкоштовно. Художні та звукові ефекти також були хорошими. Єдина проблема полягає в тому, що я починав главу 3, і я виявив, що був змушений перезапустити розділ 1. Я вже грав у них, тому мені не хочеться повторювати цю частину.

    EORGIAN EDICAL EWS

    Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Pustolovske igre btxx

    Гра чудова, але мені подобається ця гра, тому що вона відрізняється від інших, і цікавіша

    У цю гру було так приємно грати. Мені справді сподобалося грати в це, і я просто охолоджувався цілий день у своєму домі, щоб закінчити це. Герої такі симпатичні, стиль простий і приємний, а історія дійсно гарна! Кінець справді змусив мене побажати, щоб у цій історії було більше, і я сподіваюся, що колись це буде. Завантажте цю гру, тому що я обіцяю, що ви не пошкодуєте!! ❤❤

    Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] הרפתקאות hby

    я не можу придбати додаткове видання ПОТРІБНА ДОПОМОГІ, БУДЬ ЛАСКА!!

    Birth ME Code. Таємниця, Головоломка, Глибокий сюжет, Візуальна новела ... Night Book. Гра з відеовставками, Пригоди, Виберіть власну пригоду,

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :