• (iOS) Koala Crush primogemi generatorja kod

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ primogemi generatorja kod ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Koala Crush 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    To igram vsak dan, včasih dvakrat na dan. Preberem svojo dnevno nagrado, ki vedno navaja dan 1? Nekdo mora to popraviti.

    To je zabavna igra, vendar vem, da moraš imeti oglase, da sem lahko prost, a po vsaki stopnji se mi zdi to nekako nadležno

    Zabavno, a toliko 30 sekundnih oglasov!! In oglasi so vedno znova isti....

    Uživam v tej igri, toda tisto, kar si zasluži vse zvezde, je njihova ODLIČNA podpora strankam. Imel sem težavo in sem jo omenil v svoji oceni in takoj so stopili v stik in takoj, ko smo izmenjali potrebne informacije, so jo odpravili in obnovili moj napredek. V vsem mojem času igranja iger Play Store se mi to še nikoli ni zgodilo in TAKO sem navdušen! In igra je tudi zabavna. Pet zasluženih zvezdic!

    Bilo je v redu, vendar mu nisem dal veliko priložnosti, ker je preveč oglasov

    NE kupujte ničesar od tega založnika!! Nakupov ne boste mogli obnoviti, če ga zamenjate, nadgradite svoj telefon! Bil sem na nivoju 600, telefon se je pokvaril, dobil nov telefon in založnik se ne bo odzval na moje ponavljajoče se zahteve. Izogibati se! Spodaj si oglejte samodejni odgovor. Nikoli pa ne odgovorijo zares.

    zabavno, a preveč oglasov. ne more igrati niti dveh iger zapored. tudi predolgo med kovanci in potem dobiš samo pet. to vzame veliko zabave iz igre.

    Zelo rad bi tej igri dal 5 zvezdic. Sama igra je zelo zabavna in zasvoji, a dolgi oglasi po vsaki zmagi ali porazu so smešni. Sem zelo potrpežljiva oseba in popolnoma razumem, da dodatki ohranjajo igre brezplačne, toda ko osvojiš 60 minut "brezplačnega" življenja, dejansko dobiš približno 10 minut zaradi 30-sekundnega dodajanja po vsaki zmagi ali porazu. To bom uredil, če se spremeni, ali izbrisal aplikacijo, če se ne spremeni.

    Privlačna, preprosta grafika, težavnost uganke narašča zelo počasi.

    Začne se ljubko in sladko, nato pa postane tako težka kot katera koli druga igra. Je zasvojenost zaradi nizkozvočnih učinkov. Ne boste izgubili sluha. Nekdo z b,/c ni mogel dobiti 3 zvezdice ves čas.. Neumno. Igra v igri rad dodaja predmete, zaradi katerih mislite, da se jih morate tudi znebiti. Ne tako. Paziti morate na predmete, ki se jih morate znebiti, da lahko dosežete ciljne predmete, in kateri so vaši pravi cilji.

    Koala Crush Arkada knic

    Vsak večer igram. všeč mi je. Toda dokončal sem vse ravni in moram res čakati na posodobitve. ni vesel zaradi tega.

    Zabava in řeally vas skrbita. Odličen način za preživljanje časa, če morate čakati.

    Zabavna igra, vendar mi je v približno enem tednu zmanjkalo ravni. Vsak teden zahteva nove ravni, čakam več kot mesec dni in le enkrat sem dobil nekaj novih nivojev, ki sem jih preletel v eni uri.

    Všeč mi je igra, vendar traja večno, da se naloži in vas vrže iz aplikacije, ko ste tik pred zmago

    Preveč oglasov. Zelo frustrirajoče. Ali res mislite, da uživamo v oglasih? Vsak dan smo izpostavljeni oglasom in robo klicem, to je smešno! Izbrisani ste!

    Odlična igra, vendar mislim, da goljufa. Igra se kar naprej ukinja. Nikoli ne dobim višje ocene kot ljudje, ki igrajo.

    Zabavna aplikacija. Zamerim, kako ste ga pripravili, da me poskušate prisiliti v facebook. ZAVRAČAM uporabljati FB za karkoli. Sicer 5/5 namesto 4/5

    Ta igra mi je zelo všeč, vendar dodajanje več ravni traja predolgo.

    Ne vem, kako je to prišlo na moj telefon, ne da bi pritisnil install. Tudi to je očitno le še ena generična igra od na stotine podobnih, vendar navidez desetkrat več oglasov.

    Razumevanje navodil na začetku igre (Turtorial) bi cenilo, da me ne bi prisilili v določene poteze, ko vidim veliko boljše možnosti. Ali pa zapravljati posebne znake\ bonuse, kot je "ray gun". Najraje jih shranim za pozneje, ko bo potrebno. Možnost izklopa bi bila dobra. ❤ Hvala za poslušanje. Sladka mala igra, lol, Nana je odobrila.

    Fall Dudes (Early Access) Аркады tek

    traja predolgo, da dobiš nove ravni. ne morem se več vrniti na druge ravni


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :